10.12.2013

Harmaa tiistai

Neljän vuorokauden kuluttua matka Tokioon on jo alkanut. Yritän kasata vielä voimia tenttiviikon loppurutistukseen, mutta menestys on tänään ollut surkeahko. Jaksoin aamun oikein mainiosti, mutta suotyyppi- ja metsäkasvupaikkatentin jälkeen puhti on ollut poissa. Tiedän jo etukäteen joutuvani käymään muutamassa uusinnassa ensi vuoden puolella ja nyt haluaisinkin vain keskittyä tulevaan lomaan.


Tai jopa mielummin vaikka altaassa odottavaan tiskiläjään, mutta ei enää geoinformatiikkaa ja metsäekonomiaa, pliis.

Okei, olen oikeasti melkoisen hyvällä tuulella, koska olen niin uskomattoman innoissani Japanista. Ei vaadi enää paljoa työtä, että tentit ovat ohi ja saan rauhassa aloittaa hyvälaatuisen lähtöpaniikin! Matkan odotus on sujunut varsin tuskattomasti, koska on ollut niin paljon tekemistä. Toista oli silloin, kun odottelin Japanin matkaa viime keväänä lukuloman aikana.

En viitsinyt täyttää postausta pelkästään masentavilla kuvilla, joten esittelyyn pääsee haalarimerkki, jonka minä ja kurssikaverini Salla suunniteltiin ja piirrettiin kurssihallituksemme järjestämiin pikkujouluihin. Totesin, että kaikki haalarimerkit, joita olen syksyn mittaan saanut, ovat suoraan sanottuna tylsiä, joten koettiin muotoonleikkaus piristäväksi vaihtoehdoksi. Saisi vielä haalaritkin niin näitä pääsisi ompelemaan paikoilleen, haha.



Jouluun on ehkä 14 yötä, mutta minulle ja Mikolle se koittaa vaivaisen neljän päivän päästä!

Ei kommentteja: